Teraz czytasz
Milionowy zasięg kampanii społecznej „Fizjoterapia porusza”!

 

Milionowy zasięg kampanii społecznej „Fizjoterapia porusza”!

Od 12 października, kiedy pokazaliśmy światu pierwszy spot w ramach kampanii „Fizjoterapia porusza”, monitorujemy przebieg całej akcji. W listopadzie statystyki pokazały, że jej zasięg przekroczył milion! To oznacza, że tyle razy internauci zetknęli się z filmami, postami czy komunikatami prasowymi dotyczącymi całej akcji. Kampania zbiera bardzo dobre recenzje także poza granicami Polski – sprzyja temu uniwersalny przekaz oraz fakt, że do wszystkich trzech filmów dodaliśmy napisy w popularnych językach: angielskim, niemieckim, francuskim, a ostatnio hiszpańskim. Nasi koledzy po fachu z Czarnogóry umieścili nawet nasze spoty na swojej stronie internetowej!

Przypomnijmy, że celem kampanii jest szeroko rozumiana promocja zawodu i edukacja społeczeństwa w zakresie fizjoterapii. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Kantar we wrześniu 2019 r.*, a więc tuż przed premierą pierwszego spotu, aż połowa Polaków nigdy nie korzystała z porad czy usług fizjoterapeutów.

Najczęściej z usług fizjoterapeutów korzystają kobiety (53,6%), osoby w wieku 34-55 (55%), osoby korzystające z internetu (53,3%), osoby dobrze sytuowane oraz te ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkańcy miast.

Szczególnie nas cieszy to, że wśród tych, którzy już trafili w nasze ręce i uzyskali pomoc, zanotowaliśmy bardzo pozytywne wskaźniki związane z oceną pracy fizjoterapeutów i polecaniem ich usług. W 10-stopniowej skali poziom zadowolenia z pracy fizjoterapeutów osiągnął 7,48, zaś chęć rekomendacji ich usług – aż 8,15. Pytania o ocenę, czy też chęć rekomendacji zadawaliśmy tylko tym respondentom, którzy zadeklarowali korzystanie z fizjoterapii, bo tylko takie osoby mogły wiarygodnie opowiedzieć o swoich doświadczeniach. Wysoki poziom satysfakcji pacjentów potwierdza, jak skuteczna jest fizjoterapia!

Wniosek jest więc prosty – musimy jak najwięcej ludzi przekonać do odwiedzenia gabinetu fizjoterapeutycznego. Jeśli już raz przekroczą jego próg, to pomoc, jaką otrzymają, sprawi że chętnie do nas będą wracać sami lub przyprowadzą swoich bliskich. Kampania społeczna ma właśnie za zadanie przybliżyć fizjoterapię milionom pacjentów w Polsce. Jej zasięg cały czas rośnie – między innymi dzięki Waszej aktywności na Facebooku i w innych mediach społecznościowych.

Redakcja poleca

W ramach kampanii „Fizjoterapia porusza” planujemy kolejne działania – skierowane głównie do pacjentów. Wykorzystamy nasze kontakty z mediami, serwisami poświęconymi fizjoterapii i ochronie zdrowia oraz z organizacjami pacjenckimi, aby w najbardziej efektywny kosztowo sposób dotrzeć do grup pacjentów w różnym wieku. Niech fizjoterapia poruszy całą Polskę!

*Badanie zrealizowane w dniach 27-30 września 2019 na reprezentatywnej dla Polski próbie, liczącej 1000 osób powyżej 16. roku życia. Reprezentatywność uwzględniała zmienne demograficzne (wiek, płeć) oraz geograficzne (region, wielkość miejscowości zamieszkania). To pierwsza w Polsce próba zbadania jak wygląda świadomość Polaków w zakresie fizjoterapii, kto korzysta z usług fizjoterapeutów i jak je ocenia.

Daj znać, co sądzisz o tym artykule :)
Lubię to!
1
Przykro
0
Super
1
wow
1
Wrr
0

© 2020 Magazyn Głos Fizjoterapeuty. All Rights Reserved.
Polityka prywatności i regulamin    kif.info.pl

Do góry