Teraz czytasz
Konkurs na plakat promujący fizjoterapię ogłoszony!

 

Konkurs na plakat promujący fizjoterapię ogłoszony!

Tegoroczne obchody Światowego Dnia Fizjoterapii były wyjątkowo urozmaicone. Oprócz materiałów dostarczonych przez World Physiotherapy oraz specjalnego, międzynarodowego wydania „Głosu Fizjoterapeuty” Krajowa Rada Fizjoterapeutów ogłosiła otwarty konkurs na plakat promujący fizjoterapię. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w historii naszego samorządu. Konkursu został zorganizowany pod hasłem „Fizjoterapia porusza – dosłownie i w przenośni”.

Oprócz zawodowych grafików, na których udział liczymy, mogą wziąć w nim udział także amatorzy i pasjonaci projektowania, w tym także fizjoterapeuci. Co istotne dla Was – każda nadesłana praca weźmie udział w konkursie głównym, ale dodatkowo dla przedstawicieli naszego zawodu przewidzieliśmy odrębną kategorię, w której nagrodzimy pięć najlepszych prac.

Oceną prac zajmie się jury, w składzie którego, obok prezesa Krajowej Izby Fizjoterapeutów dr. hab. Macieja Krawczyka i reprezentantów KIF, znalazły się wybitne osobowości polskiej reklamy:

  • Jakub Kamiński – współzałożyciel agencji reklamowej Brain,
  • Przemysław Bogdanowicz – współzałożyciel agencji reklamowej Agency 2012,
  • Tomasz Bartnik – współzałożyciel agencji strategicznej One-Eleven
  • Paweł Tyszkiewicz – dyrektor Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.

Prace należy przesyłać w formacie elektronicznym na adres: konkurs@kif.info.pl w terminie do 9 października 2020 r. Każdy uczestnik powinien zapoznać się z regulaminem i wypełnić formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny na stronie konkursowej: https://fizjoterapiaporusza.pl/konkurs

Nagrodzone prace będą prezentowane w ramach kampanii społecznych organizowanych przez KIF, aby w ten sposób budować świadomość zawodu i wiedzę na temat fizjoterapii. Będziemy wykorzystywać je w komunikacji kierowanej do pacjentów – w mediach internetowych, ale także w reklamie zewnętrznej.

Redakcja poleca

Zachęcamy nie tylko do udziału w konkursie, ale także do promocji wydarzenia wśród znajomych, którzy pracują jako graficy w mediach czy agencjach reklamowych. Niech i oni staną w szranki artystycznej rywalizacji!

Konkurs na plakat pod hasłem
„Fizjoterapia porusza – dosłownie i w przenośni”

Termin nadsyłania prac upływa 9 października 2020 r.
Szczegóły na stronie: fizjoterapiaporusza.pl/konkurs

Daj znać, co sądzisz o tym artykule :)
Lubię to!
0
Przykro
0
Super
0
wow
0
Wrr
0

© 2020 Magazyn Głos Fizjoterapeuty. All Rights Reserved.
Polityka prywatności i regulamin    kif.info.pl

Do góry