Fizjoterapia na Times Square
Dział Współpracy Międzynarodowej
Ponad milion osób gromadzi się co roku w sylwestrową noc na Times Square w Nowym Jorku, aby podziwiać, jak spada słynna błyszcząca kula. Tym razem to wydarzenie nabrało wyjątkowego charakteru – na billboardach pojawił się specjalny komunikat przygotowany przez American Physical Therapy Association (APTA), który brzmiał: „ChoosePT” („wybierz fizjoterapię”).
To nie koniec działań promocyjnych APTA w tym wyjątkowym miejscu, gdyż 15-sekundowa cyfrowa reklama będzie tam wyświetlana co najmniej 20 razy dziennie do końca marca 2020 r. Pokazywana jest na dwóch ekranach. Na większym zapętlono klipy wideo, które przywołują pozytywne doświadczenia związane z ruchem. Pojawiają się takie komunikaty, jak: „Wybierz jazdę na rowerze”, „Wybierz taniec”, „Wybierz wspinaczkę” oraz „Wybierz fizjoterapię”. Filmik na drugim ekranie nawołuje nieprzerwanie do działania: „Z myślą o tym, co Cię porusza, znajdź fizjoterapeutę”.
Każdego dnia przez Times Square przechodzi średnio 380 tys. osób, w większości to turyści – a to gwarantuje reklamie ogromny, wręcz światowy zasięg!
Daj znać, co sądzisz o tym artykule :)
Dział Współpracy Międzynarodowej